Gyakori kérdések

Az Önök kövei természetesek vagy szintetikusak?
Ékszereink féldrágakövei magas minőségű, természetes kövekből készülnek. Ez a lényeges információ a részletes termékleírásban található. 

Mit jelent az, hogy a kő után színezett?
Manapság sokféle követ a legújabb színtrendeknek megfelelően után festik. Ilyen a kövek közé tartozik számos achát, jádeit (nefritek), valamint a közkedvelt rózsakvarc.

Kiemeltek odafigyelünk arra, hogy az általunk használt ásványok teljesen természetesek legyenek, magas minőségűek és semmi esetre sem után színezettek.
A webshopunkban kínált ásvány ékszerek színei tisztán természetes színűek.

Hogyan értesülhettek a rendelésem státuszáról?
A rendelése státuszáról a rendelés során megadott email címen értesítjük.

Mikor küldik el a rendelésemet?
Ez a választott fizetési módtól függ.
Bankkártyás vagy utánvétes fizetés esetén:

  • reggel 8:00 óráig leadott rendelést, még aznap (munkanap) átadjuk a futárszolgálatnak. 
  • reggel 8:00 óra után érkező rendeléseket a következő munkanapon küldjük el.

Banki átutalással történő fizetés esetén a rendeléseket azon a napon küldjük el, amikor a bankszámlánkra beérkezik az összeg.
Csak hétköznap küldjük a rendeléseket, hétvégén nem vagyunk az irodában.

Milyen módon érkezik a számla?
A vásárlást igazoló számlát minden esetben kinyomtatva, papír alapon küldjük el a rendelt ékszerekkel együtt.

Mennyi a minimális rendelési érték?
A vásárlások semmilyen módon sincsenek korlátozva minimális rendelési értékkel.

Van hagyományos boltjuk, ahol személyesen vásárolhatok?
Nincs.

Regisztrálnom kell ahhoz, hogy Önöknél vásárolhassak?
Nem szükséges. 

Visszaküldhető az áru és milyen módon?
Igen, az áru a kézhezvételtől számított 30 napon belül indoklás nélkül visszaküldhető.
Csak a Packeta-val rendelt ékszerek ingyenesen visszaküldhetőek.
Más szállítási mód választása esetén, a visszaküldés ára a vásárlót terheli.

Árucserére van lehetőség?
Ez sajnos nem lehetséges. Az Önnek nem megfelelő árut csak visszaküldeni lehet (nem megfelelő méretet vásárolt vagy a gyöngyök nem felelnek meg az Ön elvárásainak). 

Termékpanasz
Ha nem elégedett a gyöngyök minőségével, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@vegirisz.hu címen.
A panaszolt áruk legyenek használatlanok, hiánytalanok és eredeti állapotban, ahogyan megérkeztek Önhöz.
Kérjük, hogy a kifogásolt árut a számlával együtt ajánlva küldje el nekünk a következő címre: 
Vegirisz.hu , 1222 Budapest, Mező utca, 30 szám

Mennyi idő a feldolgozási és visszatérítési idő?
5 munkanapon belül feldolgozzuk és visszautaljuk a rendelés értékét.