Garancia
Milyen garanciát vállalunk?
100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, így lehetőség van felpróbálni a termékünket, és ha nem lenne elégedett, az árát visszautaljuk. (további információk az ÁSZF-ben)
Hogyan tudom visszaküldeni?
Kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk az info@vegirisz.hu email címen vagy a +36 30 601 87 47-os telefonszámon és segítünk.
Visszaküldést megelőzően, kérjük a termék számláját emailen elküldeni, ezzel igazolva, hogy az adott terméket valóban nálunk vásárolta.
Meddig élhetek az elállás lehetőséggel?
Az elállás jogával a csomag kézhezvételétől számított 30 napig lehet élni.
Kit terhel a visszaküldés költsége?
Termék visszaküldése, a vásárló költségén történik.
Ha visszaküldtem a terméket, mikor kerül a pénzem visszautalásra?
A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy a termék visszaérkezésétől számított 15 napon belül, megjelölt bankszámládra a termék vételárát visszautaljuk.
Milyen terméket lehet visszaküldeni, annak milyen állapotban kell lennie, ahhoz, hogy visszaváltható legyen?
A visszaküldött termék nem lehet megrongált, vagy használt. Ha a termék csak kipróbálásra került, akkor visszajár a termék 100%-os vételára.
A termék megrongált és sérült állapota esetén nem tudjuk visszautalni a termék vételárát, így a termék a vásárló költségén újra kiszállításra kerül.
Mikor nincs lehetőség visszaküldeni a terméket?
A vásárlást követő 30-ik napon túl, illetve, ha a fenti kritériumoknak nem felel meg a termék.
Ha lenne más garanciális kérdésem, hova lehet fordulni?
Kérjük írjon nekünk levelet a info@vegirisz.hu emailcímre, vagy hívj a +36 (30) 601 87 47-os telefonszámon és nagyon szívesen segítünk.